Service

Voorlichting en service

Bij Euronics Prinsenbeek staat de klant en haar wens centraal. U kunt altijd bij ons op bezoek komen voor voorlichting van een van onze zeer vakkundige medewerkers. Wij doen altijd onze uiterste best om met een passende oplossing te komen voor elk afzonderlijk vraagstuk. Onze nadruk op persoonlijke aandacht en individuele service onderscheidt ons van vele andere (web)winkels: het belangrijkste vinden wij dat u met een oplossing voor uw probleem of een antwoord op uw vraag onze winkel weer uitloopt.

Wij helpen u graag indien u twijfelt over een product of als u niet zeker weet welk soort of merk product het beste voor u is, en voor demonstraties van producten kunt u ook altijd bij ons terecht. Omdat persoonlijke service bij ons een zeer grote rol speelt zullen wij als experts in consumenten elektronica uitstekende voorlichting kunnen bieden en u vrijwel altijd een antwoord op uw vragen geven. Indien wij geen oplossing kunnen bieden voor uw probleem om welke reden dan ook, zullen wij u doorverwijzen of verder helpen totdat uw kwestie daadwerkelijk is opgelost.

Onze focus op deze aandacht voor de klant, service op maat en voorlichting op maat zal natuurlijk nooit een nadelig effect hebben op onze prijzen. U heeft bij ons het beste van twee werelden: persoonlijke aandacht en service samen met de beste prijzen!

Want een tevreden klant, dat is wat voor Euronics Prinsenbeek telt!

Advies aan huis

Euronics Prinsenbeek is zeer gericht op een persoonlijke ervaring en individuele service. Ons doel is om u zo goed mogelijk te helpen. Dat betekent dat wij u ook graag (in Breda en omgeving) thuis te woord zullen staan in de vorm van persoonlijk advies aan huis, om u het een en ander uit te leggen. Dit kan verschillende dingen inhouden: stel u wilt een koelkast aanschaffen maar bent onzeker over de afmetingen, of u bent slecht ter been maar stelt persoonlijke aandacht toch op prijs. Een van onze monteurs of een andere medewerker zal bij u langskomen en voor u helemaal nagaan of uw keuze mogelijk is. Distincties als sleepdeur en deur-op-deur koelkasten zijn bijvoorbeeld belangrijk, maar ook als u besluit uw TV aan de muur op te hangen is het van groot belang om zeker te weten dat uw muur hier überhaupt wel geschikt voor is. Indien u twijfelt over de grootte van een apparaat kunnen wij verschillende maten meenemen en bij u thuis kijken welke u het beste kunt aanschaffen.

Indien u geïnteresseerd bent in het vrijblijvend krijgen van persoonlijk advies aan huis kunt u ons altijd telefonisch of via onze mail bereiken en een afspraak maken. Wij zullen zorgen dat wij zo snel mogelijk voor u klaar kunnen staan. U kunt natuurlijk ook altijd bij ons langskomen voor een gesprek met een van onze deskundige werknemers, waarna wij u ook graag advies of service aan huis verlenen. Onze bezoeken zijn vrijblijvend omdat u als klant centraal staat.

Laagste prijsgarantie

Prijzen in de winkels kunnen helaas niet zo snel wijzigen als onze internetprijzen. Onze prijzen van de 10.000 artikelen vermeld in de webwinkel zijn gekoppeld aan onze leveranciers. Dat kan voor u een lagere prijs opleveren als de leveranciers een prijsdaling hebben uitgevoerd. Maar in sommige gevallen (bijvoorbeeld als een actieperiode eindigt) kan dit een hogere prijs zijn. Daarom hanteren ook wij een laagste prijsgarantie!

Wij hanteren deze prijsgarantie op alle artikelen die fysiek aanwezig zijn in onze winkel aan de Groenstraat 7a. Voor de overige artikelen zullen wij onze leverancier benaderen voor de voorraad en prijssituatie. Als de leverancier bijvoorbeeld geen voorraad heeft zullen wij een goed/beter alternatief voorstellen. Deze prijsgarantie is gebaseerd op afhaalprijzen, omdat deze vergelijkbaar zijn met onze collega’s. Onze optionele servicedienst stopt wanneer u tevreden bent (montage, levering zolder, aansluiten op een trekschakelaar, muurbeugels en kabelgoten plaatsen etc.) Onze winkelprijzen zijn gebaseerd op levering aan huis, installeren en uitleg zonder extra kosten. Op sommige artikelen zit zelfs een extra winkelgarantie (aangegeven in onze winkel).

Bekijk en vergelijk onze artikelen op onze site met onze collega’s Mediamarkt, BCC, Dixons en Expert in Breda en omgeving en concludeer dat wij als winkel in Prinsenbeek niet duurder zijn. Indien dit wel zo is: bel ons of kom bij ons langs. Wij hanteren graag de laagste prijsgarantie!

Bezorgdienst

Onze bezorgdienst is er om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken, en zit tot aan de deur in de prijs inbegrepen. Wij bezorgen uw nieuwe wasmachine of tv tot aan de zolder of de kelder, en zorgen er voor dat deze gebruiksklaar is zodat u er zo snel mogelijk mee aan de slag kunt. Daar houdt het echter niet mee op.

Wij staan altijd voor u klaar om antwoord te geven op uw vragen of eventuele twijfels de wereld uit te helpen. U weet niet zeker hoe een bepaalde functie werkt? Wij leggen het u graag uit. Als u graag uitleg wilt hebben over u nieuwe wasmachine zullen wij met u uitgebreid alle menu’s doorlopen. Onze geduldige werknemers zullen niet wegrijden zonder zeker te weten dat u comfortabel bent met uw nieuwe aanschaf. Individuele aandacht staat centraal, dus wij zorgen ervoor dat uw wensen en vragen beantwoord worden. Dit nemen wij niet licht op en wij zullen hier dus uiterste zorg voor dragen.

De bezorgdienst en diens aandacht voor service op maat is een van de belangrijkste onderdelen van Euronics Prinsenbeek. Onder bezorgen verstaan wij niet alleen het afleveren van spullen, maar het achterlaten van een tevreden klant!